Tauke Jambu Dedahkan Gambar Kekasih Baru Zizan Razak



Inilah kekasih baru Zizan Razak



CINTA ZIZAN DAN EMMA MAEMBONG SUDAH BERTAUT KEMBALI


Adakah ini satu khabar gembira buat peminat pelakon, pelawak dan pengacara terkenal, Zizan Razak? Menurut sumber media sosial milik Zizan, nampak seperti hubungannya dengan pelakon Emma Maembong sudah pulih.

Cinta Zizan dan Emma Maembong sudah bertaut kembali – Menerusi laman sosial Instagram miliknya, Zizan ada memuatnaik status dan gambarnya bersama pelakon Emma Maembong yang memberikan gambaran bahawa hubungan cinta mereka kembali terjalin.
zizan dan emma
“Alhamdulillah..terima kasih ALLAH..terima kasih doa-doa yang baik dari anda semua..i love u sayang ‪#‎loveu‬ ‪#‎missu‬,” kata Zizan di laman sosial Instagram, semalam.
Sebelum ini, hubungan Zizan-Emma dikatakan putus atas beberapa sebab tertentu. Menurut beberapa laporan media tempatan, Emma mengakui mengambil keputusan meninggalkan Zizan kerana ‘tidak tahan dengan sikap pelawak itu’. Ada juga yang mendakwa Emma tidak bersetuju dengan Zizan yang mahu membeli kereta mewah kerana dianggap membazir.
CINTA ZIZAN DAN EMMA MAEMBONG SUDAH BERTAUT KEMBALI
Apapun diharapkan ianya benar dan sudah tentu peminat mereka mengharapkan hubungan Zizan dan Emma Maembong berakhir ke jinjang pelamin.
0 Komentar untuk "Tauke Jambu Dedahkan Gambar Kekasih Baru Zizan Razak"

 
Copyright © 2014 Info Semasa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info