PUNCA SEBENAR ZERO MENANGIS KETIKA MENYANYIKAN LAGU AYAH DI FINAL MLM2014

#Sudah tiba masanya bagi mereka yang tidak mengenali kumpulan ini untuk mengetahui latar belakang Kumpulan Zero yang terdiri daripada tiga adik beradik iaitu > Syaiful (25), > Sharif (23) dan > Atu (21).






#Tiga beradik ini mahu mencipta nama sebagai kumpulan pelawak adik beradik pertama yang berjaya di Malaysia selain mahu membantu keluarga mereka di kampung yang terletak > di Kudat, Sabah. 

#Setelah kematian ayahnya yang cacat penglihatan, mereka mencuba nasib di program realiti Raja Lawak dan berjaya menjadi naib juara. Sebelum itu, mereka 3 beradik bekerja sebagai nelayan dan buruh kasar yang merupakan pekerjaan suku Bajau. > Memang meleleh air mata membaca kisah hidup mereka. Dan disebabkan itu jugalah airmata juara terkeluar mengalir dipertandingan Final MLM 2014 semalam.


#Biodata Kumpulan Zero Maharaja Lawak Mega 2014:

#Nama Kumpulan Zero kini harum semerbak hasil persembahan konsisten mereka di Maharaja Lawak Mega 2014 setakat minggu ke 4. > Naib Juara Raja Lawak Musim Ke 6 tahun 2012 (di belakang Shiro) yang berasal dari Daerah Kudat merupakan antara peserta yang paling cemerlang dengan idea-idea lawak yang bermutu tinggi dan baru dan hasilnya Kumpulan Zero telah mencipta rekod dengan mendapat 4 1/2 bintang di Maharaja Lawak Mega 2014 Minggu ke 4 yang lalu. > Dan kini Zero telah dinobatkan sebagai juara Maharaja Lawak Mega 2014

sumber : ohbintang
0 Komentar untuk "PUNCA SEBENAR ZERO MENANGIS KETIKA MENYANYIKAN LAGU AYAH DI FINAL MLM2014"

 
Copyright © 2014 Info Semasa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info