Perubahan Mendadak Umi Nazeera Yang Pasti Memukau Anda

Tiada lagi ungkapan yang dapat dilafazkan terhadap penampilan terbaru Umi Nazeera baru-baru ini. Bukan sahaja terlalu elegen dan jelita malah boleh meruntun jiwa ramai jejaka kacak di luar sana.

Kami akui sejak Umi mengambil keputusan untuk berhijab, pelakon itu kini amat manis dipandang dan boleh terpukau setengah minit dibuatnya, Betul tak?



Ummi Nazeera sejak bertudung ini sememangnya makin jelita, menawan dan membuatkan ramai jejaka jatuh cinta. Memang sedap sangat mata memandang. 

Maka beruntunglah si lelaki yang bakal menjadi suami pelakon hebat ini. Tak sabar rasanya nak menunggu saat itu. Nak tahu juga jejaka manakah yang berjaya mencuri hati Ummi Nazeera.

Ummi Nazeera ini bila tersenyum memang boleh mencairkan hati sesiapa sahaja yang melihatnya. Apapun, Ummi Nazeera sejak kebelakangan telah mula menghadiri majlis-majlis hiburan seperti Anugerah Skrin 2014 dan Konsert EH!. 

Adakah Ummi akan kembali berlakon semula? Rindu juga sebenarnya nak melihat kelibat lakonan Ummi. Pada pendapat kami, Ummi antara pelakon yang amat berbakat.

p/s : Semua gambar dan tulisan artikel milik penuh BLOG BEAUTIFULNARA












1 Komentar untuk "Perubahan Mendadak Umi Nazeera Yang Pasti Memukau Anda"

 
Copyright © 2014 Info Semasa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info