Shah Slam Dedah Rahsia Perangai Sebenar Zamani!

#KES penangkapan penyanyi Zamani yang terlibat dalam penyalahgunaan dadah baru-baru ini sememangnya menggemparkan industri hiburan.

#Apatah lagi kontroversi yang timbul berhubung videonya yang sedang menyanyi lagu Gerimis Mengundang ketika di dalam lokap menjadi > viral di media sosial hingga mengundang simpati rakyat Malaysia.i Sebenar!

#KES penangkapan penyanyi Zamani yang terlibat dalam penyalahgunaan dadah baru-baru ini sememangnya menggemparkan < industri hiburan.

#Apatah lagi kontroversi yang timbul berhubung videonya yang sedang menyanyi lagu > Gerimis Mengundang ketika di dalam lokap menjadi viral di media sosial hingga mengundang simpati rakyat Malaysia.

#Kenyataan Shah Slam yang dikongsi di hari Jumaat yang mulia hari ini di laman sosial, Facebooknya mencuri tumpuan pelbagai pihak khususnya para netizen.

“Dia punya adap & sikap menghormati orang lain yang sangat tinggi dan sangat berhati-hati bila berbicara mengenai seseorang takut-takut tersalah kata.. walaupun dibelakang orang itu.” <

#Menurut Shah Slam, meskipun ramai pihak yang mengetahui kes penglibatan Zamani dalam penyalahgunaan dadah itu > namun tidak ramai yang mengetahui sikap dan peribadi sebenar vokalis kumpulan Slam itu.


#Malah, Shah atau nama sebenarnya > Shah Nizam Bin Abdul Halim turut membuka rahsia perihal peribadi mulia rakannya, Zamani yang telah banyak mengajar dan pengubahnya menjadi insan yang lebih baik.

#Pada masa yang sama, rata-rata peminat kumpulan Slam meluahkan turut perasaan simpati dan berdoa agar penyanyi itu pulih dari menjadi penagih dadah seterusnya memilih untuk membuka lembaran hidup yang baru.

#Sama-sama kita doakan.
0 Komentar untuk "Shah Slam Dedah Rahsia Perangai Sebenar Zamani!"

 
Copyright © 2014 Info Semasa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info